Gwarancja nowego samochodu

Gwarancja nowego samochodu

Mamy nadzieję, że zakup samochodu marki Ford spełni Twoje oczekiwania i zapewni wiele lat przyjemnej jazdy. Jednak nabycie nowego samochodu Ford to nie tylko zapewnienie sobie korzyści wynikających z ponad 100 lat doświadczeń i osiągnięć techniki, to także trwała współpraca partnerska z firmą, której naprawdę na Tobie zależy.

Gwarancja Forda stanowi kompleksowy pakiet świadczeń opracowany specjalnie po to, by spełniać wysokie standardy serwisu posprzedażnego i wspierać klientów firmy. Pakiet ten obejmuje:

  • Gwarancję podstawową,
  • Gwarancję na powłokę lakierową,
  • oraz Gwarancję na perforację korozyjną.

Gwarancja podstawowa

Gwarancja podstawowa Forda obejmuje dwa lata i zaczyna obowiązywać od daty wydania samochodu klientowi. W chwili sprzedaży gwarancja podstawowa pojazdu zostaje przeniesiona na nowego właściciela.

Gwarancja na części

Przy wszystkich naprawach wykonywanych przez Autoryzowanego Dealera Forda używane są wyłącznie oryginalne części zamienne Forda. Spełniają one wysokie normy jakości i bezpieczeństwa firmy Ford, co oznacza, że nie tylko idealnie pasują do Twojego Forda, lecz również maksymalizują osiągi samochodu oraz podnoszą jego wartość.

1.Gwarancja na części naprawione lub wymienione

Wszystkie oryginalne części zamienne Forda zamontowane w ramach naprawy gwarancyjnej są objęte gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej. Części wymienione w ramach gwarancji nie są zwracane klientowi.

2.Części/elementy eksploatacyjne

Elementy podlegające zużyciu eksploatacyjnemu są podzielone na dwie kategorie, a mianowicie na elementy przeznaczone do wymiany lub regulacji podczas przeglądu okresowego oraz elementy podlegające wymianie lub regulacji w zależności od warunków stosowania.

  • Elementy podlegające wymianie podczas przeglądu okresowego Części wymienione poniżej mają ograniczony okres eksploatacji i są wymieniane lub regulowane podczas przeglądów okresowych.
    • filtr powietrza
    • filtr przeciwpyłkowy
    • DPF (filtr cząstek stałych)
    • filtry paliwa
    • uszczelki (jeśli są wyjmowane w ramach regulacji w serwisie)
    • filtr oleju
    • olej i płyny
    • świece zapłonowe
    • paski rozrządu.
  • Elementy eksploatacyjne Elementy wymienione poniżej mają ograniczony okres eksploatacji lub są narażone na uszkodzenia. Elementy te objęte są Gwarancją podstawową Forda przez okres do jednego roku lub do pierwszego planowego przeglądu pojazdu, zależnie od tego, co nastąpi najpierw:
    • Żarówki (żarówki reflektorów ksenonowych, oświetlenia tablicy rozdzielczej oraz zestawu wskaźników objęte są gwarancją przez cały okres obowiązywania Gwarancji podstawowej Forda)
    • Baterie pilota zdalnego sterowania
    • 7 lat lub do 140 000 km przebiegu

    Pióra wycieraczek objęte są gwarancją przez 6 miesięcy od daty wydania pojazdu.

    Uwaga: Nakładki hamulcowe, szczęki hamulcowe, tarcze hamulcowe i wszelkie inne elementy cierne nie są objęte gwarancją, jeśli wymiana jest konieczna ze względu na zużycie. W okresie obowiązywania Gwarancji podstawowej Forda elementy te objęte są gwarancją na wady fabryczne.

    Wady szyb, które ujawnią się w okresie do przebiegu 1500 km, traktowane są jako wady produkcyjne. Wymiana szyb z powodu usterki elementu grzejnego objęta jest gwarancją przez cały okres obowiązywania Gwarancji podstawowej.

    Gwarancja na powłokę lakierową

    Gwarancja na powłokę lakierową samochodu jest udzielana przez Autoryzowanego Dealera Forda (Sprzedawcę), a realizowana przez wszystkich Autoryzowanych Dealerów Forda. Jeśli powłoka lakierowa wymaga korekty ze względu na wadę produkcyjną, konieczne naprawy zostaną wykonane całkowicie bezpłatnie przez dowolnego Autoryzowanego Dealera Forda. Gwarancja ta jest ważna od daty wydania samochodu pierwszemu nabywcy. Okres gwarancji na powłokę lakierową jest taki sam jak okres Gwarancji podstawowej Forda, którą objęty jest samochód (sprawdź - Książka Gwarancyjna i Plan Obsługi Pojazdu).

    Wyłączenia z Gwarancji na powłokę lakierową - Ford nie ponosi odpowiedzialności za naprawę żadnej ze szkód powstałych bezpośrednio w wyniku:

    • uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem, powodzią, wypadkiem bądź niewłaściwym użytkowaniem,
    • niedopełnienia wymogów właściwej konserwacji lakieru i elementów blacharskich (wymagane jest ich systematyczne czyszczenie zgodnie z zaleceniami Forda),
    • czynników, na które Ford nie ma wpływu, takich jak: zanieczyszczenie powietrza, uszkodzenia przez czynniki atmosferyczne (burze), odpryski skalne, zarysowania czy zastosowanie niewłaściwych środków czyszczących,
    • napraw przeprowadzanych niezgodnie z zaleceniami firmy Ford.

    Gwarancja na perforację korozyjną

    Gwarancja na perforację korozyjną udzielana jest przez Autoryzowanego Dealera Forda (Sprzedawcę), a realizowana przez wszystkich Autoryzowanych Dealerów Forda. Jeśli jakakolwiek część nadwozia pojazdu dozna perforacji korozyjnej (panel lub panele) zostanie naprawiona lub wymieniona przez dowolnego Autoryzowanego Dealera Forda całkowicie bezpłatnie. Warunkiem do bezpłatnej naprawy w ramach wyżej wymienionej gwarancji jest wykonywanie rutynowych przeglądów samochodu, (które można połączyć z serwisowymi przeglądami technicznymi) spełniające standardy napraw Forda. Uwaga: Termin "perforacja" oznacza perforację korozyjną od wewnątrz elementu nadwozia na zewnątrz w wyniku wady materiału lub wykonania. Uwaga: Termin "nadwozie" nie obejmuje kół jezdnych i części takich jak elementy chromowane, zderzaki, listwy profilowane i zawiasy. Wyłączona jest także platforma ładunkowa montowana w modelu Ford Transit. Gwarancja na perforację korozyjną zaczyna się w tym samym terminie co Gwarancja podstawowa.

    EuroService

    Ford EuroService to pełna opieka nad samochodem, kierowcą i pasażerami przez pierwsze dwa lata trwania Gwarancji podstawowej na terenie całej Europy.

    Jeżeli znajdziesz się w potrzebie, wystarczy wybrać numer telefonu +48 22 522 27 27, a pomoc nadjedzie najszybciej jak to możliwe. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz bezpłatnej naprawy na miejscu, odholowania samochodu, pojazdu zastępczego, noclegu, pomocy w dotarciu do domu, czy rozładuje Ci się akumulator, złapiesz gumę albo skończy Ci się paliwo – zawsze otrzymasz pomoc.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Twoje dane będą bezpiecznie. Administratorem danych jest...
INFORMACJA
Podanie danych osobowych i wyrażenie zgód, o których mowa poniżej jest dobrowolne.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
Administratorem danych osobowych jest DF Grupa PGD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000433795 (dalej jako DF GRUPA PGD).
Przez Spółki Powiązane rozumie się spółki powiązane z DF GRUPĄ PGD, których wspólnikiem, udziałowcem lub akcjonariuszem jest spółka HOLDING 1 Spółka Akcyjna Spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Rzemieślnicza 26, 30-403 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000491677 (dalej jako Spółki Powiązane).

Blog PGD Blog PGD Facebook Blog PGD Youtube
Czy chcesz być na bieżąco informowany o ofertach
specjalnych i wydarzeniach. Zapisz się aby otrzymywać newsletter.
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Express
Karta Ratownicza